Return Policy

Mogu li da vratim deo?

Za porudžbine koje smo poručili za vas po broju šasije iz Nemačke, nema mogućnost vraćanja. Pre samog poručivanja vas kontaktiramo da potvrdimo jel to traženi deo koji vam treba. Kada nam date potvrdu, uzima se kapara i poručuje traženi deo.

Ako je došlo slučajno do naše greške da vam je stigao pogrešan deo, naravno da može da se vrati, refundira novac ili zameni za adekvatni deo.

Mogu li zameniti deo?

Da možete. Osim ako deo nije posebno poručen za vas iz Nemačke.

Troškove transporta plaćate vi.

Kako da vratim ili zamenim artikal?

Prvo nas kontaktirajte za vraćanje. Troškove transporta-kurirske službe snosite vi u oba pravca. Osim u slučaju da je pogrešan deo poslat našom greškom. Zatim se uverite da je deo u novom stanju i u originalnom pakovanju za ponovnu prodaju, a zatim ga pošaljite nazad nama. Toplo preporučujemo kupovinu osiguranja za povratnu pošiljku jer nismo odgovorni za bilo kakav povratak koji se izgubi ili ošteti tokom transporta.

Šta ako ste mi poslali pogrešan deo?

Jako je mala verovatnoća da dobijete pogrešan deo. Kada nam pošaljete broj šasije proveravamo traženi deo sa cenom za vas. Šaljemo vama na potvrdu jel to taj deo(slika, kataloški broj dela). Kada nam potvrdite, tek onda poručujemo traženi deo (ako ga nemamo već na stanju).

Ako bi se kojim slučajem desilo da stigne pogrešan deo, ispravićemo našu grešku i obezbediti vam pravi deo što je pre moguće.

Šta ako sam naručio pogrešan deo?

Ako ste poručili pogrešan deo, nije problem da se zameni. Kupci koji naruče pogrešan deo biće odgovorni za povratne troškove slanja.

Ako deo nemamo na stanju, i ako smo deo poručili specijalno za vas iz VW u Nemačkoj, nemate mogućnost povrata i zamene. Svaki deo poručujemo tako što po šasiji proverimo, sa vama potvrdimo jel to taj traženi deo i tek onda poručujemo. 

Za koliko dana mogu da vratim ili zamenim deo?

Imate 3 dana od datuma prijema paketa da vratite ili zamenite deo.

Da li postoje neki delovi koje ne mogu da vratim?

Da. Ne prihvatamo povraćaj na:

  • Pošiljke koje su poručene specijalno za vas iz Nemačke po broju vaše šasije
  • Električni delovi
  • Elektronika
  • Sigurnosni delovi (kao što su pojasevi, vazdušni jastuci, itd.)
  • Delovi koji su ofarbani, instalirani ili pokušani da se instaliraju

Da li moram da platim povratnu isporuku?

Da, osim ako nije bilo greške sa naše strane.

Koliko će vremena trebati da dobijem povraćaj novca?

Paket nam šaljete nazad sa otkupom, tako da od dana kada ste poslali sutradan dobijate novac nazad(radnim danima).

Koliko dugo traje zamena za drugi deo?

Može da traje do 3 nedlje. Ali trudimo se da ispoštujemo naše mušterije maksimalno, tako da to često bude mnogo kraće.

Šta ako je deo neispravan?

Potrebno je da nam dostavite dokaz o neispravnosti i kako ste to ustanovili. Najbolje video zapis.

Ali pošto pričamo o originalnim delovima koji stižu iz Nemačke, za tako nešto su jako male šanse da se desi.

Šta ako je deo slomljen ili oštećen tokom transporta?

Predmeti oštećeni tokom transporta su odgovornost prevoznika(kurirske službe).

Ako vam vaš paket stigne vidno oštećen prilikom preuzimanja, potrebno je odma da na licu mesta sa kurirom napravite zapisnik o oštećenom paketu. Paket kada vam stigne, proverite ga, i ako postoji neko oštećenje odma pozovite kurira koji vam je doneo paket, ili kurirsku službu preko koje je paket poslat, i prijavite da postoji oštećenje pri transportu. U suprotnom vam se neće refundirati novac. 

Mi ćemo vam rado pomoći u vezi sa zahtevom za naknadu štete.

I budite uvereni, da svaki naš paket se sa pažnjom pakuje, zaštiti i obezbedi. Imamo veliko iskustvo sa slanjem paketa, i puno vremena posvetimo pakovanju i zaštiti naših paketa od mogućih oštećenja. Pakete obezbedimo i pošaljemo onako kako bi smo i mi voleli da nama stigne takav paket.

Šta ako moj povratak nikada ne stigne? Da li i dalje dobijam povraćaj novca?

Pošto nismo odgovorni za izgubljene povraćaje, ne možemo da izdamo povraćaj novca ako se vaš povratak izgubi u transportu. Zato preporučujemo da nabavite osiguranje za povratnu pošiljku.

Šta ako je neko drugi kupio deo za mene i ja želim da ga vratim ili zamenim?

Deo ne možete vratiti, ali možete zameniti sve dok nije korišćen, i ima originalnu kutiju.

Šta ako treba da zatražim garanciju i vratim deo?

Originalni OEM VW delovi koje prodajemo pokriveni su Volkswagenovom politikom garancije. Ako imate neki deo sa problemom, kontaktirajte nas za pomoć.

Zašto je za neke delove potrebno da vratim moj stari originalni deo?

Za neke određene delove fabrika traži povrat starog ORIGINALNOG dela. U tom slučaju vas prvo kontaktiramo, proverimo sa vama jel imate originalan deo na vašem vozilu, uputimo vas u proces, i tek onda poručujemo traženi deo. Kada vam stigne deo, imate rok da nam vratite stari originalni deo u roku od 10 dana. Uzima se kapara radi sigurnosti da ćete deo sigurno poslati. Deo nam šaljete sa otkupom u visini kapare koja vam je uzeta.

Na primer, deo koji obično košta 200 evra biće vam prodat za 250 evra. Moraćete da platite 250 evra unapred, ali će vam biti vraćeno 50 evra kada primimo vaš stari deo. Naravno kao primer piše u evrima, sve ide u dinarskoj protivvrednosti.