F.A.Q

Šta se dešava ako mi pošaljete pogrešan deo?

Jako je mala verovatnoća da dobijete pogrešan deo. Kada nam pošaljete broj šasije proveravamo traženi deo sa cenom za vas. Šaljemo vama na potvrdu jel to taj deo(slika, kataloški broj dela). Kada nam potvrdite, tek onda poručujemo traženi deo (ako ga nemamo već na stanju).

Ako bi se kojim slučajem desilo da stigne pogrešan deo, ispravićemo našu grešku i obezbediti vam pravi deo što je pre moguće.

Šta se dešava ako naručim pogrešan deo?

Ako ste poručili pogrešan deo, nije problem da se zameni. Kupci koji naruče pogrešan deo biće odgovorni za povratne troškove slanja.

Ako deo nemamo na stanju, i ako smo deo poručili specijalno za vas iz VW u Nemačkoj, nemate mogućnost povrata i zamene. Svaki deo poručujemo tako što po šasiji proverimo, sa vama potvrdimo jel to taj traženi deo i tek onda poručujemo. 

Koliko je potrebno da deo stigne na moja vrata?

Delovi na lageru se isporučuju istog dana kada naručite do 12 časova, od ponedeljka do petka. U suprotnom, porudžbine se šalju sledećeg radnog dana.

Ako traženi deo nemamo na stanju i mora da se poruči iz VW magacina u Nemačkoj, rok isporuke je do 14 radnih dana.

Za delove koje poručujemo za vas iz Nemačke se uzima kapara.

Nakon što porudžbine napuste naše skladište, evo šta možete očekivati:

Paketi stižu u okviru Srbije za 1 radni dan po pravilu. Postoje izuzetci kada kurirske službe kasne, i to nema veze sa nama.

Ako ste porudžbinu napravili npr. u utorak do 12 časova, vaš paket možete očekivati u sredu od 8-17h.

Ako ste porudžbinu napravili npr. u utorak posle 12 časova, vaš paket možete očekivati u četvrtak od 8-17h.

Dostava vikendom nije moguća.

Koja je cena dostave?

U zavisnosti od veličine paketa i težine paketa, zavisi i cena dostave. Minimalna cena dostave za manji paket do 0,5kg je 550rsd.

Cena dostave zavisi od kurirske službe, i nema nikakve veze sa nama.

Šta ako je deo slomljen ili oštećen tokom transporta?

Predmeti oštećeni tokom transporta su odgovornost prevoznika(kurirske službe).

Ako vam vaš paket stigne vidno oštećen prilikom preuzimanja, potrebno je odma da na licu mesta sa kurirom napravite zapisnik o oštećenom paketu. Paket kada vam stigne, proverite ga, i ako postoji neko oštećenje odma pozovite kurira koji vam je doneo paket, ili kurirsku službu preko koje je paket poslat, i prijavite da postoji oštećenje pri transportu. U suprotnom vam se neće refundirati novac. 

Mi ćemo vam rado pomoći u vezi sa zahtevom za naknadu štete.

I budite uvereni, da svaki naš paket se sa pažnjom pakuje, zaštiti i obezbedi. Imamo veliko iskustvo sa slanjem paketa, i puno vremena posvetimo pakovanju i zaštiti naših paketa od mogućih oštećenja. Pakete obezbedimo i pošaljemo onako kako bi smo i mi voleli da nama stigne takav paket.

Da li šaljete van Srbije?

Porudžbine se mogu poslati svuda izvan Srbije, ali uz predhodnu celokupnu uplatu za traženi deo + dostava do zemlje kupca.

Za cenu dostave je potrebno da se informišete pre poručivanja, jer cena varira od zemlje gde se šalje-udaljenosti, veličine paketa, težine paketa. 

Da li nudite ekspresnu/ubrzanu isporuku?

Sve porudžbine za artikle koje imamo na lageru stižu za 1 radni dan ako su poručene do 12 časova tog dana.

Za delove koje nemamo na stanju, postoji ekspresna dostava iz Nemačke, i svi poručeni delovi do četvrtka stižu u sledeći četvrtak(7 dana). Cena je nešto veća u ovom slučaju nego kada stiže u roku od 14 radnih dana. O ubrzanim dostavama iz Nemačke i cenama je potrebno da se u napred informišete preko naše kontakt forme.

Koje metode isporuke nudite?

Sve poručene delove šaljemo isključivo kurirskim službama u okviru Srbije.

Porudžbine koje šaljemo van Srbije, šaljemo preko Pošte.

Mogu li da pratim svoj paket?

Da. Ukoliko želite, možete dobiti broj za praćenje vaše pošiljke u okviru Srbije.

Za sve pošiljke koje šaljemo izvan Srbije, kupcu obavezno dostavljamo broj za praćenje pošiljke.

Šta da radim ako treba da otkažem svoju porudžbinu?

Ako paket nismo poslali, nije problem da otkažete vašu porudžbinu.

Nakon što je porudžbina poslata, troškovi kurirske službe moraju da se plate. U tom slučaju ako paket ne želite da primite i odustali ste, potrebno je da nam refundirate troškove dostave koje mi moramo da platimo kuriru prilikom povrata pošiljke.

Za porudžbine koje smo poručili iz Nemačke se svakako uzima kapara, i nema mogućnost otkazivanja.

Da li treba da imam nalog da bih naručio deo?

Ne, nije potrebno da imate bilo kakav nalog.

Da li nudite garanciju?

Da, garancija na originalne VW delove pokriva 12 meseci.

Podrazumeva se da je deo adekvatno i propisano ugrađen od stručnog lica.

Kako zamenski delovi utiču na garanciju mog vozila?

Originalni OEM rezervni delovi ne poništavaju garancije proizvođača.

Zašto su OEM delovi bolji za moje vozilo? Zar ne mogu da dobijem jeftiniji aftermarket rezervni deo?

Vaš VAG auto je napravljen sa veoma preciznim tolerancijama i ugrađenim delovima, a OEM delovi su napravljeni prema istim zahtevima. Aftermarket delovi retko ispunjavaju OEM specifikacije, posebno ne delovi koji utiču na performanse.

Koje je radno vreme vaše korisničke službe?

Možete nas kontaktirati od ponedeljka do petka od 8:00 do 18:00 i subotom od 8:00 do 14:00.

Da li ikada nudite kupone ili popuste?

Na našem sajtu već postoje delovi koji su na akciji.  Pored cene artikla piše da je proizvod na akciji.

Takođe u saradnji sa nekim auto klubovima, članovi imaju dodatne popuste na delove preko njihovog matičnog kluba.

Takođe nudimo garanciju usklađene cene tako da znate da kod nas dobijate najbolju cenu za Volkswagen delove!

Koja strana vozila je desna, a koja leva?

Strana se određuje dok se nalazite u vozilu. Vozačeva strana je leva, a suvozačeva desna.

Zašto moram da dostavim broj šasije (VIN)?

Broj šasije vozila se koristi za potvrdu da šaljemo ispravnu stavku. Pomoću VIN-a možemo pronaći traženi deo za vas, odrediti boju, opcije i posebne pakete koji ste dobili sa vašim vozilom. Ako ne dostavite broj šasije, ne možemo vam dati ponudu za traženi deo. Postoji mogućnost poručivanja dela po kataloškom broju ako ga imate, ali često kataloški brojevi se menjaju i prelaze u druge kataloške brojeve, i onda je opet potreban broj šasije za proveru traženog dela. Na našem sajtu su svi artikli ispisani sa kataloškim brojevima.  

Broj šasije možete naći na vašem papiru od osiguranja vozila, na poleđini saobraćajne dozvole, na karoseriji ispod haube(na nekim modelima), u gepeku kod rezervnog točka(na nekim modelima), na šoferšajbni(na nekim modelima), zaglavljenju vrata na strani vozača ili na vašoj multimediji od auta u podešavanjima(na nekim modelima).

Kakva je vaša politika vraćanja?

Vraćeni deo ili delovi moraju biti u originalnom stanju i pakovanju. Kupci koji vraćaju delove jer su naručili pogrešnu stavku biće odgovorni za troškove dostave. Plaćaju dostavu i za vraćanje paketa, i za slanje novog paketa. Zamena se može izvršiti kada primimo vraćenu stavku.